A unique school comedy film based on the popular comic series by Okada Kazuto serialized in "Young Champion." The work depicts the chaos brought on by a dowdy man who has suddenly transformed into a human frog. The cast includes Suzuki Chieri, Miss Magazine Best 16 in 2007, and other pin-up models. Tsuruoka (Okada Tomohiro), a custodian at a girls high school who is constantly scoffed by his colleagues and students, is stung by a poison frog and his DNA is mutated. He is transformed into a human frog with superhuman jumping ability and an elastic tongue.