Miyaji Junichi, Kuwata Keisuke's classmate who christened his band "Southern All Stars" and anthropologist Nakazawa Shinichi who uses a technique known as "Earth Dive" to trace the past of an area of land, unravel the appeal and mystery of Chigasaki ...