Drama helmed by the internationally acclaimed director Kobayashi Masahiro. Stars Nakadai Tatsuya, who also collaborated with Kobayashi on Haru's Journey and Japan's Tragedy. Kuwabatake Chokitsu (Nakadai) has an acting career spanning over five decad...