Uenishi Yudai, the head of the theatre troupe "10ANTS" writes, directs, edits and stars in this drama about child abuse. It depicts a criminal who was the victim of abuse and his interaction with a mother and her daughter whom he meets by chance.
Kaneda (Uenishi), a man with a criminal record, breaks into the home where Mari (Kominami Kirari), an abused young girl, has been left alone. Seeing her brings back Kaneda's memories of his childhood. When he learns Mari is being abused by her mother Rin's (Furukawa Ai) boyfriend, Kaneda takes action to rescue through means outside normal society.