Drama about benevolent people trying to protect and assist those living with disabilities. Director Uenishi Yudai won the Best Film Award at the 6th Milan International Film Festival for Kanemasa, which he also starred in.
Twenty-two year old Kurusu Rei (Shimizu Yume), who has a slight mental disability, loses her beloved father and goes through a tough period with her mentally ill mother Rika (Tokutake Mika). Rei shuts herself off after the sudden death of Shu, the psychiatrist who understood her best, but she gradually grows close to Ebisu (Uenishi), her new psychiatrist.