Film script debut by Ikeda Tetsuhiro, individualistic actor belonging to the theatrical troupe Cat Hotel. Humorously depicts the members of a theater club on the verge of dissolution at a boys' high school, as they gradually become obsessed with theater. Directed by Hanabusa Tsutomu, whose expertly handled comedies include Handsome Suits. Oga (Nakamura Aoi) is a new student at the boys' high school, and joins the drama club with the mistaken belief that an upper classman in drag is a girl. It turns out there are just two members with zero motivation and their faculty advisor Kanda (Ikeda), and Oga suddenly finds himself appointed as leader of the club.