A heartwarming drama inspired by a real bakery cafe in Hokkaido that presents a warm depiction of the everyday life of the couple who run it and their customers, filled with the scenery of the four seasons and baking scenes. Writer-director Mishima Yukiko, a prolific helmer of documentaries for national broadcaster NHK, makes her feature debut.
Mizushima (Oizumi Yo) and his wife Rie (Harada Tomoyo) move from Tokyo to a town beside Lake Toya in Hokkaido, and open a bakery cafe with rooms for guests to stay overnight. The genial and hardworking couple greet their trouble customers with welcoming smiles.