Horror film depicting people who get caught in a wanton game, based on a story of the same title by popular author Yamada Yusuke. Trilogy in which parts 4 and 5 also take place simultaneously, and the stories unfold with different characters over a three-day period. Suguru (Yamazaki Kento) was cutting class on the rooftop like always, when suddenly he hears over the school's PA system that a frightening game of tag has started targeting people with type-B blood. Suguru gets dizzy when he runs, and gets help from underclassman Nori (Yamaya Kasumi).