Coming-of-age drama that delivers a live-action adaptation of Yamada Naito's manga of the same title. Depicts the dangerous borderline between adults and children through the relationships between a boy who awakens from a long coma and his friends. Director Maeda Tetsu dealt with an elementary school class about life in {School Days with a Pig}.
Mikihiko (Matsuzaka Toori), who sleeps with his girlfriend on his 18th birthday, feels doubts about his steady progress toward adulthood. Just then, his childhood friend Morio (Suda Masaki) awakens from 12 years in a coma following an accident. However, Mario is still six years old emotionally.