An adaptation of author Fukamachi Akio's bestselling novel "Hateshinaki Kawaki" (never-ending thirst) by CONFESSIONS director Nakashima Tetsuya. Stylish visuals evoke the insane relationship between a violent father and his devilish daughter. Newcomer Komatsu Nana holds her ground impressively against a cast of seasoned actors including Yakusho Koji.
Former police detective Fujishima (Yakusho) learns from his ex-wife that their daughter Kanako (Komatsu) has gone missing. When he begins making inquiries among her acquaintances, her shocking true nature comes to light, and his actions gradually become more extreme.