A fake documentary-style horror movie about a film crew who enter an off-limits mountain and suffer the consequences. Its writer and director is Chiba Seiji (THE KUNOICHI -Ninja Girl-, the Gekijoban Tokyo Densetsu series).
A group of eight men and women discover mutilated bodies on Mt. Nabi, a forbidden zone that no human must ever enter. Their only hope of determining the culprit is the numerous video cameras left on the scene. However, the cameras contain shocking footage...