Feature length CG animation by world-renowned director Aramaki Shinji. SF action film prequel for Shirow Masamune‘s comic "APPLESEED"
Mercenary Deunan (voice: Komatsu Yuka) and cyborg Briareos (voice: Suwabe Junichi) survived the great world war and head for the suburbs of a ruined city. During their mission they meet Iris (voice: Yuki Aoi) and Olson (voice: Takahashi Hiroki), who hold the key for saving the world, but they get tangled up in the machinations of Two-Horns (voice: Genda Tessho) and his gang.