A musical coming-of-age drama set in Osaka and directed by Yamashita Nobuhiro (Linda Linda Linda). Shibutani Subaru of the idol group Kanjani Eight stars as an amnesiac who clashes fiercely with a young woman played by Nikaido Fumi (Himizu) and sings passionately.
A man who has lost his memory (Shibutani) interrupts a concert by a band managed by Kasumi (Nikaido). His powerful singing voice catches her attention, and she decides to take him on, calling him her lapdog. However, the man is unaware of his own shocking past...