Fantasy straddling heaven and earth, set in Okinawa. Director SABU, internationally renowned for films like Miss ZOMBIE, also penned the original story and screenplay. Stars Matsuyama Kenichi, who he teamed up with on BUNNY DROP.
A heartwarming tale based on Unita Yumi's popular manga. An ordinary office worker, twenty-seven and single, ends up raising a six-year-old girl. She is played by acting prodigy Ashida Mana, a first grade elementary schooler who was ubiquitous in the...