Okano (Kora Kengo) is a rookie elementary school teacher stressed out because his students won't listen to him. Meanwhile, Masami (Ono Machiko) is in anguish as she continues abusing her own daughter. The lives of people dealing with their own troubles intertwine and they discover hope anew.
Here Comes the Bride, My Mom! director O Mipo presents this powerful depiction of love between a man and woman who find each other in the depths of pover t y. Ikewaki Chizuru (JOSEE, THE TIGER AND THE FISH) gives a fullycommitted performance as a wom...