Drama depicting the conflict between friends who deal drugs. Director Shoji Hiroshi made the feature film based on his short Ken and Kazu, which was screened in four countries including the 41st International Film Festival Rotterdam.
Ken (Kato Shinsuke) and Kazu (Maiguma Katsuya) are partners in crime who use a car repair shop as their front for dealing stimulants. Ken tries to make a clean break after his girlfriend Saki (Iijima Shuna) gets pregnant, but Kazu has a secret.