Film adaptation of Maekawa Yutaka's mystery novel detailing the intertwining double enigmas of an unsolved missing family case and an odd, neighboring family. Directed by world-renowned director Kurosawa Kiyoshi, of the horror film Pulse among others it screened at the 66th Berlin International Film Festival.
A human drama which painstakingly portrays the process where the younger generation, who are avoiding living in earnest, and the older generation with an opposite way of life gradually close the gap to share the same feelings. The director, Ikeda Chi...