Action film shot almost entirely in the US by Los Angeles-based director Mitsutake Kurando. A Japanese karate fighter whose parents died when he was a child fights to save his beloved little sister from a cult group in the US.
Taciturn karate martial artist Kenji (Hayate) heads to the US when he loses contact with his little sister Mayumi (Sakura Mana), an aspiring actress who went to study in the Los Angeles. Mayumi is in the hands of a mysterious organization called the Capital Messiah.