Remake of director Harada Masato's 1985 TV drama "Out of Focus". A down-and-out middle-aged paparazzi pursues an earth-shattering scandal. Directed by One Hitoshi of Love Strikes! and stars Fukuyama Masaharu of Like Father, Like Son.
Miyakonojo (Fukuyama) was once a brilliant photographer, but his gambling habit has landed him in debt. He scrapes by as a freelance paparazzi. Circumstances force him to team up with rookie female journalist Namekawa (Nikaido Fumi) from the weekly photo magazine "SCOOP!".