A family drama about the intense feelings of a dying mother with a bombshell ending that breaks heart. It is written and directed by up-and-comer Nakano Ryota, who garnered attention with Capturing Dad.
Futaba (Miyazawa Rie), whose husband suddenly left her one year ago, lives with her shy daughter, Azumi (Sugisaki Hana). When Futaba abruptly receives a diagnosis of a terminal illness, she aims to use the brief amount of time she has left to bring back her husband, restart the family's shut-down bathhouse business, and set Azumi on the path to independence.