Fifteenth film in the GEKI X CINE series that creates digital movie adaptations of theatrical performances by Gekidan Shinkansen, led by Inoue Hidenori. In this action period drama, a Chivalrous thief abandons his corrupt ways and lends a hand to help his savior.
Bandit Uguisu no Jusaburo (Furuta Arata) sustains life-threatening injuries when an underling betrays him, but is saved by Police Inspector Kobashi Sadaemon (Yamamoto Akira) and the husband-wife taverner, Kansuke (Awane Makoto) and Okayo (Inamori Izumi). Several years later, bandit Hinawa no Sunayoshi (Hashimoto Jun) appears before Jusaburo, who has changed his ways, name and become a chef.