Suspense horror film with script and direction from Shimizu Takashi of the "Grudge" series. Popular idol Takizawa Hideaki nails his feature film lead debut as the eerie "child whisperer" who manipulates the spirits of children to curse adults. The cast includes Kadowaki Mugi.
A suburban town is faced with a series of bizarre incidents in which children disappear and three days later an adult in their life dies. A mysterious "child whisperer" phantom appears before journalist Shunya (Arioka Daiki), who is investigating the incidents, and his girlfriend Naomi (Kadowaki).