Ghost in the Shell: S.A.C. - Solid State Society 3D director Kamiyama Kenji helms an original feature-length animation for the first time, and also provides the story and screenplay.
Morikawa Kokone (voice: Takahata Mitsuki), who lives with her father in Kurashiki City, Okayama Prefecture, keeps having the same dream when she dozes off. Meanwhile, the police suddenly arrest her father three days before the 2020 Tokyo Olympics. Kokone finds it hard to believe that her father is involved in any wrongdoing, and she realizes that her dreams hold the key for resolving the situation.