Live-action adaptation of Araki Hirohiko's popular comic "Jojo's Bizarre Adventure," which has over 100 million copies in print to date. Helmed by internationally renowned director Miike Takashi.
A series of bizarre deaths happen in Morioh, home to high school student Josuke (Yamazaki Kento), who can conjure up a supernatural "stand." Josuke becomes the next target after he interrupts a crime being committed by the "stand"-conjuring thug Angelo (Yamada Takayuki). Josuke goes to face off against Angelo along with Jotaro (Iseya Yusuke), who has come to warn him about the danger.