The live-action adaptation of Akutagawa Prize-winning author Fujisawa Shu's novel "Mukoku" which depicts the battles between handsome men burdened by unfortunate fates and tempestuously fiery spirits. Kumakiri Kazuyoshi, whose My Man won the award for best film at the 36th Moscow International Film Festival, directs.
Kengo (Ayano Go) was raised by his swordmaster father Shozo (Kobayashi Kaoru), but since a certain incident has discarded the sword and lost sight of the path he should be on. Meanwhile, another master Mitsumura (Emoto Akira) dispatches Toru (Murakami Nijiro), a traumatized young man, to Kengo.