Feature film based on author Suei Akira's autobiographical essays. Covers the protagonist's remarkable life experiences up until his time as chief editor at a magazine leading the 70s and 80s subculture scene. Direction and script by Tominaga Masanori of The Pavilion ‘Salamandre'.
When he was just 7-year-old, Suei's (Emoto Tasuku) mother blew herself up with dynamite in a love-pact suicide with the neighbor's son. Suei worked at a factory in the city after graduating from high school, and then quit to go to Tokyo, where he plunged into the world of adult magazines after working as an illustrator and cabaret sign painter.