A fantastical drama depicting those who inhabit the underworld of society. It is written and directed by Kanata Wolf (who changed his name from Tanaka Yuichiro), who functions as a visual planner, director, and musician.
Sota (Iura Arata) and Rakuto (Narita Ryo) lead self-indulgent lives in the curious apartment in which they live together. Sota tends bar part-time and sells marijuana on the side while Rakuto is wildly naive and freewheeling. Both have been idly occupying their days in the underbelly of urban Tokyo, but mutually do not know of the emotional conflict and change the other is enduring.