Documentary about contemporary Japanese society through the lives of people in challenging circumstances including LGBT individuals and those left out of Japan's family registry system. Director Toda Hikaru, who has worked for many years in the US and Europe, depicts the lives of an openly gay couple who are lawyers.
Kazu and Fumi are an openly gay couple who run a law office together in downtown Osaka. They met 15 years ago, and are inseparable in work at in their private lives, but their relationship is not recognized by the law. They both dream of being parents. One day, they find themselves caring for a boy with no place to go.