Winner of the Japan Cinema Splash Award at the 29th Tokyo International Film Festival for Poolside Man, director Watanabe Hirobumi helms this road movie illustrating the peculiarity of being alive through the quiet life and strange journey of two devoted Beatles fans.
Honda Hikaru (Imamura Gaku) works in a small factory in a suburban town of Northern Kanto. One day, Honda and his fellow Beatles fan co-worker Hirayama Takafumi (Watanabe Hirobumi) set out for Tokyo Dome to see Paul McCartney perform in concert.