Live-action suspense based on manga artist Oshikiri Rensuke's "Liverleaf." Depicts a grandiose tale of revenge fueled by the intertwining emotions of people who have endured abuse, bullying, and other forms of trauma.
Nozaki Haruka (Yamada Anna) moves from Tokyo to the countryside, where she becomes the target of severe bullying at her new school. Her sole ally is her classmate Aiba Mitsuru (Shimizu Hiroya), another transfer student. However, the class diva Oguro Taeko (Otani Rinka) mobilizes her clique to escalate Haruka's bullying on a daily basis.