Hayakawa Rei (Terajima Shinobu) is distressed by the voices she hears in her head and drinks herself blind everyday. While at a convenience store to buy a bottle of wine, she meets Okabe Takatoshi (Omori Nao), a long-distance truck driver. Feeling the vibration of his idling truck, they become one sexually. The truck departs Tokyo for Niigata with Rei on board. As the scenery passes by, they talk about themselves to each other and Rei notices the voices in her head are gone. However, once Takatoshi turns on his CB radio, the signal causes the voices to come back and Rei throws up. The following day, they speak their true minds over lunch. The smile comes back to Rei's face, but both of them know the end of the journey is nearing.
Terajima Shinobu has been highly acclaimed for her performance in Vibrator, receiving every major acting award in Japan.