Feature-length drama based on the short online drama that reached 6 million views, produced by the e-commerce store Hokuou Kurashi no Douguten. Selected for the Hawaii International Film Festival.
The Aoba household consists of single mother Haruko (Nishida Naomi), her son Riku, Haruko's drinking buddy Meiko and Meiko's novelist boyfriend Sorao (Oshinari Shugo). One summer day, the daughter of Haruko's old friend Tomoko (Ichikawa Miwako) comes to stay with them so she can take summer school courses.