Third documentary directed by corpse photographer-cum-visual creator Tsurisaki Kiyotaka, following up on his previous films OROZCO THE EMBALMER and JUNK FILMS the collected short shockumentaries of Tsurisaki Kiyotaka. Director Tsurisaki has a career ...