This is a short animation of 4 minutes 20 seconds by animation writer Wada Atsushi, who was born in 1980 and is a rising star in the animation world. His reputation around the world continues go grow and recently the Ottawa International Animation Film Festival requested a screening of his retrospective work, while this work was selected in the Orizzonti section at the Venice Film Festival. Spring is about to arrive and the turtles and frogs that had remained motionless all winter once again begin to move, as if they cannot hide their happiness. Human children too seem cheerful and excited, looking for places to explore together.