One sunny day, female kitten Koma decides to make a stop motion film. She begins to write the storyboards, make the stuffed toys, and draw the background art. Before long, Koma starts making her film — shooting frame by frame with her cute 8mm camera, and carefully checking each frame. But her shooting is interrupted by an obnoxious fly, resulting in an unexpected accident. Will she be able to complete her project?