Coming-of-age road movie produced and distributed by students majoring in content business at Bunkyo Gakuin University. Deals with life and death through the journey of two girls dealing with illness. Direction and screenplay by commercial veteran Shimizu Kento, who makes his film debut with this project.
Eighteen-year-old Haruka (Kataoka Kanako), who has no relatives and has been told she has just three months left to live, decides to sneak out of her hospital. Aki (Komuro Yura), also in her final months of life, joins Haruka's plan, and the two embark on a journey to create memories.