An ongoing postwar issue unknown to even Japanese is examined by this documentary. During the Second World War, mixed-blood children were born to Eurasian women and Japanese soldiers or civilian personnel. The fathers repatriated back to Japan at war's end, but the children were scorned as "the enemy's children" when they went to their mother's country, the Netherlands. "Who am I?" "Was my birth even wanted?" The desire to find those answers strengthens the feeling within them to face their fathers in Japan....