Horror documentary that takes place in the Sea of Trees near Mount Fuji, where some 100 suicides are discovered each year. TV variety show producer Sakashita Katsumi serves as director and screenwriter. Screened in the TV Director's Movie section at the 8th Okinawa International Movie Festival.
A smartphone is found at the TV shoot for a show about the Sea of Trees near Mount Fuji. The phone contains videos of three high school girls who met online: Ami (Okuma Ami), who is suicidal, Hinata (Kohinata Setsu), who yearns to witness the instant someone dies, and Mitan (Otonari Mirei).