A fictitious 1980s Japan. Soji, a soldier on furlough, returns to his country. He receives a request from Haya, who was sent from the World Bank, to help her on a mission to investigate the actual circumstances of a narcotic called "Golden Monkey" which is running rampant through Japanese society.