A drama based on the bestselling novel by author Nakazawa Kei. It uses nostalgic imagery to illustrate the romantic fortunes and struggles of a young woman who gives herself to a selfish man. Star Ichikawa Yui takes on bold nude scenes for the first time, carving out new territory for herself as an actress.
High school student Emiko (Ichikawa) is pressured into kissing senior classman Hiroshi (Ikematsu Sosuke), and impulsively lets him have his way with her. From then on, she becomes increasingly attached to him. However, Hiroshi tells Emiko: "The only thing that interests me about a woman is their body. I don't care who it belongs to."