An ensemble drama depicting men and women whose lives intersect at a love hotel in the Kabukicho district of Shinjuku, from the Vibrator duo of director Hiroki Ryuichi and screenwriter Arai Haruhiko. It stars Sometani Shota, who won the Venice International Film Festival's Marcello Mastroianni Award for Best New Talent in 2011 for his performance in Himizu.
Toru (Sometani) manages a love hotel in a corner of Kabukicho. His girlfriend Saya (Maeda Atsuko), an aspiring musician, is under the impression he works at a top class hotel. Meanwhile, Toru's workplace acts as a staging ground for people engaged in various matters of love and lust.