An ex-yakuza boss duped by a conman impersonating his son rallies his former henchmen in the name of justice. The racy plot is driven by veteran actors with an average age of 72, including Fuji Tatsuya, Kondo Masaomi, Nakao Akira and Shinagawa Toru. Directed by Kitano Takeshi of OUTRAGE BEYOND.
70-year-old Takahashi Ryuzo (Fuji) has been ignored by everyone including his own family since retiring from the yakuza. He gets duped by a conman pretending to be his son, and the outraged Ryuzo mobilizes his former henchmen to create a new gang. The result is a huge battle with the punks from the Keihin group.