An adaptation of Ono Fuyumi's documentary-style horror novel "Zang-e" by The Snow White Murder Case director Nakamura Yoshihiro. Palpably tense visuals enhance this story of two women, an author and one of her readers, who seek the truth about an apartment building with a mysterious history.
A novelist (Takeuchi Yuko) receives a letter from a female university student named Kubo (Hashimoto Ai) about strange sounds that emanate from a room in her apartment. They begin to investigate incidents involving former residents, and eventually discover the shocking truths lurking inside the building.