An ensemble piece about the wayward attractions between several men and women. Its director is Imaizumi Rikiya, whose SAD TEA screened at the 2013 Tokyo International Film Festival and became a long-running hit with a theatrical release that lasted for one year. Ren of South Korean idol group NU'EST stars in the lead role.
Shoe repairman Leon (Ren) can't forget about Suna (Kan Hanae), a drunk woman who started arguing with him one day. His co-worker Kokaze (Aoyagi Fumiko) has a secret crush on him. When the fates of seven men and women unaware of their feelings for each other are set in motion, their relationships begin tumbling in unexpected directions.