A heartwarming comedy featuring Yasuda Ken of the theater unit TEAM NACS in his first starring film role. It presents an abundantly humorous tale of a utility actor at a crossroads in his life, and his romantic fortunes. Director Yokohama Satoko returns with her first feature in six years since Bare Essence of Life.
Supporting actor Kameoka Takuji (Yasuda) is thirty-seven, single, and loves to drink. He plays everything from homeless to yakuza roles, and his life is spent shuttling between sets and bars. One day on a location shoot, Kameoka meets a female bar owner (Aso Kumiko), and falls in love at first sight.