Sequel to Sailor Suit and Machine Gun, which was turned into a film in 1981. Features a strong performance by Hashimoto Kanna making her film debut as the protagonist previously portrayed in film and TV by popular actresses including Nagasawa Masami, Harada Tomoyo and Yakushimaru Hiroko. Produced to commemorate the 40th anniversary of Kadokawa Films.
Hoshi Izumi (Hashimoto) disbanded the small-time yakuza Medaka Gang, where she used to be the boss. She was enjoying her ordinary high school life, but she gets pulled back into the underworld to help out friends caught up in a scam.