A horror-cum-disaster film based on Hanazawa Kengo's identically titled comic. It depicts the survival of humanity driven to the edge of ruin by a mysterious infection turning humans into zombies. At the helm is Sato Shinsuke, who has directed many live-action adaptations of manga and light novels.
The outbreak of a menacing virus is turning humans into zombies one after the other. Hideo (Oizumi Yo), a manga artist's assistant who enjoys gun marksmanship as a pastime, decides to seek out a secure haven with shotgun in hand. On his way, he meets high school girl, Hitomi (Arimura Kasumi), and former nurse, Yabu (Nagasawa Masami).
The second live-action feature film based on one of bestselling author Arikawa Hiro's most famous works. It presents an exciting depiction of a battle between the Library Defense Force, which uses military might to defend books, and a man plotting th...
A live-action adaptation of one of bestselling author Arikawa Hiro's most famous works, which has already been made into manga and animated television series. It depicts the battles of a self-defense organization that protects freedom of reading, as ...