Drama that tackles the suffering caused by sexual violence, directed by Ozawa Masato, who dealt with child abuse in his previous film Kazakiriba. Sato Nori, who studied acting in Los Angeles, and former children's model Ishibashi Uwa graphically portray the anguish of victims.
Piano teacher Kaori (Sato) falls prey to sexual violence at the hands of her student Yu's (Ishibashi) father (Furuyama Kentaro). Kaori realizes that Yu has also been sexually abused by her father, and in her extreme loneliness Kaori shares her pain with Yu.