Ikematsu Sosuke and Suda Masaki star in this film adaptation of a popular comic which unfolds through only the unique conversations of high school boys in the Kansai region. It is directed by Omori Tatsushi, who won the Special Jury Prize at the 35th Moscow International Film Festival for The Ravine Of Goodbye.
Utsumi (Ikematsu) and Seto's (Suda) daily routine is to spend their afterschool hours just jabbering with one another along a riverbed. Getting excited over trivial word play; agonizing over the content of an email to be sent to a girl; and at times talking about a serious problem, the two endlessly engage in meaningless idle talk as if it were meaningful.