SI-SEI director, Sato Hisayasu, helms this Japan-America co-produced drama depicting the bizarre world unfolding for a female photographer obsessed with taking pictures of the human eye, and the man following her.
Maya (Marissa), a photographer who is convinced her right eye is artificial, wanders the city in search of her eye. Sata (Nakano Tsuyoshi), a neurosurgeon, takes an interest in Maya and begins recording her as the subject of the documentary film he is making.